ŞİMDİ ARAYIN

Kılcal Damar Tedavisi

-Neden benim kılcal damarlarım bu kadar görünür halde?

-Evet son dönemde biraz daha arttı sanki? Neden olabilir?

-Bilmiyorum, güneşte fazla kaldım belki de ondandır.

-Kendi kendine düşünmektense bir uzmana görün bence. Tedavisi var diye biliyorum…

Bodrum Kılcal Damar Tedavisi

Bodrum'da ciltteki kılcal damarların tedavi fiyatını öğrenmek ve uygulama hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

Kılcal Damar Tedavisi Nedir?

Kılcal damar görünümü, hem kadınların hem erkeklerin problemi. Kadınlarda daha sık görülüyor olsa da erkeklerin de kılcal damarı tedavisi için başvurma oranları az değil. Kılcal damarların rahatsız edici boyutta görünür olması, farklı nedenlere dayanmaktadır. Genetik olarak bu probleme yatkın olmanın yanında, hormon içerikli ilaçların doğum kontrol hapları gibi uzun süreli kullanımı, güneşe korunmasız ve fazla süreli maruz kalma, bazı iç hastalıklar gibi farklı etmenler kılcal damar problemini artırabilir.

Yüzde ve bacaklarda görülen damarlanmalar farklı nedenlerle oluşabilir. Bacakta oluşan damarlar çoğunlukla fazla ayakta duran meslek sahipleri, aşırı dar çorap veya pantolon giyen kişilerde daha çok görülmektedir. Yüzde ise daha çok yanaklar ve burnun çevresinde ortaya çıkar. Aşırı rüzgara veya güneşe maruz kalınan durumlar kılcal damar sorununu daha hissedilir hale getirir.

Kılcal Damar Tedavisinden Önce Dikkat!

Kılcal damar tedavisine başlamadan önce belirli bazı noktalara özen göstermek önemlidir. Kan sulandırıcı ilaçlar ve alkol kullanımı kesinlikle birkaç gün öncesinden kesilmelidir. Kılcal damar tedavisinde bugüne kadar uygulanan yöntemler bazı komplikasyonlara neden olurken son yıllarda geliştirilen lazer teknolojisi ise son derece etkin ve hasta konforunu sağlayan uygulamalara olanak tanımaktadır.

Bodrum'da Kılcal Damar Tedavisi & Fiyatı

Bodrum'da Kılcal Damar Tedavisi yaptırmak ya da fiyat öğrenmek için 0532 652 82 75 numaralı telefondan mesai saatlerinde bize ulaşabilirsiniz. Tüm sorularınızı iletişim sayfasındaki formu kullanarak ya da linke tıklayarak Whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz.

Lazerle Kılcal Damar Tedavisi

Lazer ile damar tedavisinde lazer ışığı damar üzerine odaklanır. Lazer enerjisi damardaki kanın tıkanmasını sağlar. Damar kanı artık taşımadığı için vücut tarafından emilir ve yok olur. Bu işleyiş, kanda bulunan hemoglobinin lazer enerjisini emmesi prensibi ile çalışır.

Lazer uygulaması ile kaybolan damarlar tekrardan ortaya çıkmaz. Ancak yukarıda bahsettiğimiz pek çok farklı nedenden dolayı farklı damarların oluşması ilerleyen zamanlarda yine mümkün olabilir. Tedavinin tekrarlanmasında bir sakınca yoktur.

Kimler Kılcal Damar Tedavisi Yaptırabilir?

Çoğu kişi lazer tedavisi için uygun olabilecekken sadece kan damarlarına dair bir hastalığı olan kişiler veya söz konusu bölgede bir yaranın olması durumlarında tedavi kişiye uygulanamaz.

Kılcal Damar Tedavisi Nasıl Yapılır?

İşlem bir saatten az süren, basit bir işlemdir. Uygulama yapılacak bölgeye anestezik kremler sürülerek hastada hissedilecek acı veya ağrı minimalize edilir. Hastanın hissettiği çok hafif çaplı bir yanma hissinden ibarettir. Gözlerin lazer ışınından etkilenmemesi için özel gözlükler takılması istenir. Tedaviden sonra çok küçük çaplı kızarıklıklar veya şişlikler gözlenmesi olağandır. İşlem sonrası bölgeye buz kompresi uygulanır. Bu uygulamanın işlemi takip eden birkaç gün sürdürülmesi gerekir. İşlemin tam sonuçları uygulama sonrası 2 ila 4 hafta içerisinde tamamen belirgin hale gelir.

Kılcal Damar Tedavisi Kaç Seanstır?

İlk seansta genellikle kişinin doku tepkisini ölçmek adına düşük dozda lazer uygulaması yapılır. Sonrasındaki seanslarda işlemin dozu bir miktar artırılabilir. Genel olarak üç seansta etkin sonuç alındığını söylemek mümkündür.

Bodrum Kılcal Damar Tedavisi Tavsiye

Bodrum’da kılcal damar tedavisi hakkında tavsiye almak, doğal görünümü koruyacak estetik uygulamalar yaptırmak, fiyat öğrenmek ya da kılcal damar tedavisi ve destekleyici uygulamalar hakkında bilgi edinmek için 0532 652 82 75 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

Sorularınız için bize yazabilirsiniz!

MAİL GÖNDER

Dudak dolgusunda daha canlı, dolgun ve dengeli bir görünüm elde etmeyi amaçlanır.

Mezoterapi, PRP ve lazerle leke tedavisi ile farklı cilt problemlerine uygun çözümler.

Fokuslu ultrason, doğrudan cilt altındaki dokuya ulaşır ve hedeflenen bölgelerde kollajen üretimini artırır.

Burun dolgusunun en önemli avantajı ameliyat sonrası uzun süren iyileşme sürecini ortadan kaldırıyor olması

Botoks genç, dinlenmiş ve dingin görünmek isteyen kişilerin sıklıkla başvurdukları bir gençleşme tekniğidir.

Kişiye ve sorunun kaynağına göre değişen mezoterapi, peeling, medikal cilt bakımı gibi farklı tedavi türleri mevcut.

Sorularınızı İletin