ŞİMDİ ARAYIN

Akne Tedavisi

-Sivilcelerin nereye kayboldu?

-Sonunda akne tedavisi ile kurtuldum sivilcelerimden, keşke yıllardır beklemeseydim.

-Nasıl bir tedaviydi peki? İlaç mı kullandın, başka bir işlem mi yapıldı.

-Cilt tipine göre değişebiliyor. Doktorum benim için ilaç önermedi, lazerle yeterli sonucu alabildik.

Bodrum Cilt Leke Tedavisi

Bodrum'da cilt leke tedavisi fiyatı öğrenmek ve cilt lekelerinin tedavisi hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

Akne -Sivilce- Nedir?

Akne ya da sivilce olarak bildiğimiz cilt problemi, hemen herkesin ya dönemsel ya da yaşam boyu karşılaştığı bir problemdir. Siyah nokta olarak adlandırdığımız iltihapsız türlerine komedon denirken, kırmızı irinli ve şiş olan türüne papül, püstül veya nodül gibi isimleri verilmektedir.

Çoğunlukla ergenlik döneminde akne problemi ile karşılaşmamızın nedeni, akne sorununun hormonlarımızla yakından ilişkili olmasındandır. Ergenlik döneminde değişen hormanal denge, vücudun yağlı bölgelerinde kendini akne olarak ortaya koyabilir. Aknelerin sıklıkla ortaya çıktığı bu noktalar; boyun, yüz, sırt, kolların üst kısmı ve omuzlardır.

Akne oluşumuna neden olan faktörler değişiklik göstermektedir. Aknenin oluşum nedenini doğru tespit etmek de tedavinin yöntemini belirlemek adına önemlidir. Akne oluşumu genetik yatkınlıktan kaynaklanabilirken, yaşamsal bazı etmenler de akne oluşumuna uygun zemin hazırlayabilir. Hormon dengesindeki değişimler, bakteri oluşumu, sebum üretimindeki artış ve folikül içerisinde meydana gelen değişimler akne oluşum nedenleri olarak sıralanabilir.

Bodrum'da Akne Tedavisi & Fiyatı

Bodrum'da Akne Tedavisi yaptırmak ya da fiyat öğrenmek için 0532 652 82 75 numaralı telefondan mesai saatlerinde bize ulaşabilirsiniz. Tüm sorularınızı iletişim sayfasındaki formu kullanarak ya da linke tıklayarak Whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz.

Akne Oluşumu Engellenebilir mi?

Akne oluşumunu engelleyebilmek için cilt bakımına özen göstermek, cildi doğru şekilde düzenli olarak temizlemek, aşırı yağlı yemeklerden kaçınmak belli nispette fayda sağlayabilmektedir.

Akne Tedavileri

Akne tedavisinde kişiye ve sorunun kaynağına göre değişen farklı tedavi türleri mevcut. Bu yöntemlerden hangisinin tercih edilmesi gerektiği doktorunuz tarafından yapılacak muayene ve taramalar sonucu belirlenmelidir.

• Topikal tedavi dediğimiz krem tedavisi
  • Mezoterapi
  • Peeling
  • Medikal cilt bakımı
  • İlaç tedavisi
  • Co2 Fraksiyonel Lazer

Bu yöntemler tek başına uygulanabileceği gibi tamamlayıcı etkileri kullanılarak birlikte de kullanılabilir.

Topikal Akne Tedavi

Topikal tedavi yani cilt yüzeyine uygulanan krem tedavisi, antibiyotik etkisi ile cilt yüzeyindeki iltihabik probleme yoğunlaşır. Bu yöntem daha çok ergenlik döneminde gözlemlenen akne sorunlarında uygulanır.

Mezoterapi ile Akne Tedavisi

Mezoterapi ile tedavi yöntemi, cildin altındaki dokuyu beslemek hedefi ile uygulanır. Topikal tedaviler yüzeyden cilde destek kuvvet sağlarken, mezoterapi yöntemi ile cildin altına ihtiyacı olan mineral ve vitaminler enjekte edilir. Böylece daha derinden gelen bir iyileşme elde edilebilir.

Peeling ile Akne Tedavisi

Bitkisel veya kimyasal peelingler de cildin yüzeyinde bir iyileşme sağlamak prensibi ile çalışır. Hem akne tedavisinde hem de leke tedavisinde faydalanabilen, daha çok tamamlayıcı olarak tercih edilen yardımcı bir yöntemdir. Peeling tedavisinin doktorunuzun belirleyeceği aralıklarla birden fazla seans olarak düzenlenmesi gereklidir.

Medikal Cilt Bakımı ile Akne Tedavisi

Medikal cilt bakımı, cildin nem dengesinin sağlıklı hale getirilmesi, cildin ihtiyacı olan vitamin ve antioksidanların cilde yüklenmesi için uygulanır. Genellikle mezoterapi ile birlikte tercih edillir.

İlaç Tedavisi

İlaç tedavisi ise ağızdan alınan ilaçlarla, vücudun içeriden dengeye kavuşturulması amacıyla uygulanır. Diğer yöntemlerle birlikte ilaç tedavisinin sürdürülmesi sonuçların etkinliğini artırmak adına önemlidir.

Fraksiyonel Lazer ile Akne Tedavisi

Co2 Fraksiyonel Lazer uygulaması ise, pek çok cilt probleminde etkin sonuçlar doğuran lazer teknolojisinin bir ayağıdır. Cilt üzerinde oluşan akne çukurları, lekelenmeler, deri hasarlarının giderilmesi için faydalanılmaktadır.

Bodrum Akne Tedavisi Tavsiye

Bodrum’da cilt yapınıza ve aknelerinize uygun akne tedavisi hakkında tavsiye almak, doğal görünümü koruyacak estetik uygulamalar yaptırmak, akne tedavisi ön muayenesi için randevu almak, akne tedavisi ve destekleyici uygulamalar hakkında bilgi edinmek için 0532 652 82 75 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

Sorularınız için bize yazabilirsiniz!

MAİL GÖNDER

Dudak dolgusunda daha canlı, dolgun ve dengeli bir görünüm elde etmeyi amaçlanır.

Mezoterapi, PRP ve lazerle leke tedavisi ile farklı cilt problemlerine uygun çözümler.

Fokuslu ultrason, doğrudan cilt altındaki dokuya ulaşır ve hedeflenen bölgelerde kollajen üretimini artırır.

Burun dolgusunun en önemli avantajı ameliyat sonrası uzun süren iyileşme sürecini ortadan kaldırıyor olması

Botoks genç, dinlenmiş ve dingin görünmek isteyen kişilerin sıklıkla başvurdukları bir gençleşme tekniğidir.

Kişiye ve sorunun kaynağına göre değişen mezoterapi, peeling, medikal cilt bakımı gibi farklı tedavi türleri mevcut.

Sorularınızı İletin